BLOG ZA TEBE

Čovjek koji je pratio bubamare - Nedžad Milanović


Čovjek koji je pratio bubamare, je četvrti roman prof. Nedžada Milanovića, a njegov izdavač je Teatar FEDRA Bugojno. Promocija romana je održana u nekoliko gradova tokom 2016. godine, i već je pronašao put do publike, kao što su taj put pronašli i drugi romani ovog pisca.

U svom romanu Milanović na melanholičan način govori o ljubavi, koja je osnov ljudske sreće. Na čudesan način, preplićući fikciju i stvarnost Milanović, kroz sanjarenje, zapravo upozorava sva ljudska bića da, kad nas ljubav i ljepota napuste, onda trijumfuju “mržnja i ružnoća koje se cere” ljudskoj praznini. Roman je nastajao nekoliko godina, a riječ je o romanu u kojem sam se ja zaista zaigrao. Poput malog dječaka porušio sam se totalno iznutra, sve relacije koje sam imao prema životu, predrasude prema nekom drugom čovjeku, prema bilo čemu nastojao sam da se sruše unutar mene i onda sam krenuo, onako, čisto. Pisao sam tačno onako kako je tekla misao, bez nekih prepravki. 

Glavni lik je Hame D. kojeg sam zamislio da pratim kroz njegov odnos prema ženama, prema tri drage žene u životu. To mu je prvo majka, zatim sestra i Zlatokosa. Radna verzija romana je bila „Vječni sanjar“, ali sam na nagovor prof. dr. Nedžada Ibrahimovića iz Tuzle naziv promijenio u „Čovjek koji je pratio bubamare“. Nadam se da će roman naići na dobar prijem kod publike jer svako može pronaći nešto za sebe u ovom romanu .






O autoru:

Nedžad Š. Milanović rođen je 4.6.1963. godine u Gornjem Vakufu, tačnije u selu Boljkovac. Gimnaziju je završio u Gornjem Vakufu, a Filozofski fakultet u Sarajevu. Oženjen je, i otac dvoje djece. Živi u Bugojnu, a radi kao profesor bosanskog jezika u Gimnaziji Bugojno. Do sada je objavio romane: 

Ispod Crnog vrha (2004)
Crveni makovi (2007)
Moć (2011)