BLOG ZA TEBE

Ovako je govorila Koko Šanel



- Svaka djevojka uvijek mora znati dvije stvari: Što i koga želi.

- Što je djevojka lošije, to treba bolje da izgleda.

- Htjeli mi to ili ne, u životu muškarca postoji samo jedna žena. Sve ostale su njena sjenka.

- Ne volim duge sakoe - tokom razgovora s muškarcem ne vidim kako me on tretira.

- Parfem o ženi kaže više nego njen potpis.

- Nemojte se udavati za čovjeka s novčanikom za sitan novac.

- Nije me briga što mislite o meni. Ja o vama uopće ne razmišljam.

- Ako želite ono što nikada niste imali, morate raditi to što nikad niste radili.

- Ne postoje ružne žene, postoje samo one lijene.

- Žena se brine o budućnosti dok se ne uda. Muškarac se ne brine o budućnosti sve dok se ne oženi…

- Brinući se o ljepoti, treba početi od srca i duše. U suprotnom nikakva kozmetika ne pomaže.

- Žena koja ne koristi kozmetiku ima previsoko mišljenje o sebi.

- Suzdržati se kad smo uvrijeđeni i ne praviti scene kada nas boli.

- Nitko nije mlad poslije 40. godine, ali neodoljivi možemo biti bilo kada.

- Sve je u našim rukama, zato ih ne smijemo dići.

- Starost nas ne štiti od ljubavi, ali ljubav nas štiti od starosti.

- Svojim stilom odijevanja izazivala sam podsmjehe okoline, ali u tome se i sastojala tajna mog uspjeha. Nisam izgledala tako kako izgledaju svi.

- Prava sreća je jeftina. Ako za nju morate da platite visoku cijenu, znači da je riječ o prevari.

- Ako ste rođeni bez krila, nemojte ih sprječavati da rastu.

- Moda prolazi, stil ostaje.