BLOG ZA TEBE

Ne gubite vrijeme na rasprave koje nemaju smisla


Magarac kaže tigru: Trava je plava.

Tigar, iznenađen, odgovori: Ne, trava je zelena!

Nisu se uspjeli složiti pa odoše do lava, kralja šume, da im on pomogne riješiti ovaj problem.

Čim je ugledao lava magarac počne: Vaše veličanstvo, zar ne da je istina da je trava plava?

Lav odgovori: Da, trava je plava.

Oduševljen odgovorom magarac brzo nastavi: Tigar se ne slaže sa mnom, proturječi mi i ljuti me.  Molim te, kazni ga.

Kralj životinja na to reče: Slažem se i kažnjavam tigra s pet godina šutnje.

Magarac sretno skoči i zadovoljno krene dalje, pjevušeći: Trava je plava, trava je plava…

Tigar zatim upita lava: Veličanstvo, zbog čega ste mene kaznili? Pa trava je zelena, zar ne?

Lav odgovori: Da, naravno da je zelena.

Zbunjen, tigar upita: Pa zašto si onda mene kaznio?

Lav odgovori: Moja presuda nema veze s pitanjem kakva je trava. Kaznio sam te jer smatram da hrabra i inteligentna životinja poput tebe ne bi smjela gubiti vrijeme svađajući se s magarcem i još dolaziti k meni s ovakvim pitanjem.

Ne gubite vrijeme i energiju na rasprave koje nemaju smisla, i rasprave sa osobama koje ne žele čuti drugu stranu i ne mare za istinu. Postoje ljudi koji bez obzira na istinu i dokaze nisu u stanju razumjeti, ali i oni koji su zalijepljeni egom, mržnjom i ogorčenjem, i koji žele da su upravu čak i ako to nisu.  Kada neznanje vrišti, inteligencija šuti. Vaš mir i tišina vrijede mnogo više.