BLOG ZA TEBE

Promocija knjiga poezije - Rašida Muhić


U organizaciji JU Centar za kulturu, informisanje i sport Donji Vakuf  i Gradske bibilioteke, u prostorijama Doma kulture u srijedu 26. oktobra 2016 je održano predstavljanje knjiga Džam i Iza šapata, autora Rašide Muhić iz Maglaja. Radi se o dvije zbirke poezije. Prvo izdanje zbirke Džam u BiH 2000. godine, drugo izdanje u Hrvatskoj 2014. godine i zbirka Iza šapata izdata u Hrvatskoj 2014. godine u izdanju UG HRAST.

Svako ljudsko biće je sazdano od ljubavi, samo je u sebi trebamo pronaći. Ja sam u sebi pronašla tu energiju, svoj vlastiti izvor i instrument izlijevanja jest moja pisana riječ. Uvijek je tu, kao nepresušna riznica. Svjesna sam da se one najvrjednije stvari za istinsku sreću, ne mogu kupiti novcem, da ljubav treba davati da bi je dobio, da je to jedina veza između duša. “sve je u nama, uvijek imamo mogućnost izbora, sve je u stavu”, kazala je poetesa Rašida Muhić u svom obraćanju.





STRAST

Nestajem…
Rasplinjujem se
u ovom trenu
u zjenicama tvojim,
u dodiru tvom.
Ljubiš me drsko i nježno,
a opet plačem –
jer se bojim.
Drhtim k’o struna na gitari,
k’o drhtaj pera u letu –
jesam li to ja
u tvojoj glavi,
il’ neka druga
zalutala u meni.


OSTALO ME SVUGDJE

Ostalo me pomalo,
u svim gradovima
kojima sam prošetala.
Ostalo me i u srcima,
koja sam lijepom riječju
dodirnula.
Ostalo me u očima,
kojima sam podarila
osmijeh.
Ostalo me
i u sunčanim zalascima,
koji su mi izmamili
uzdahe.
Ostalo me i u ružama,
koje su mi poklonjene.
Ostalo me i u ljubavima,
koje su mirisale na Vječnost.
Ostalo me u toplini ruku,
koje su nevino mahale.
Ostalo me
i u zagrljajima Duša,
koje su same sebe
grlile.
Ostalo me u Tebi,
da letim svoj let leptira.


O autorici:
Rašida Muhić je rođena 1964.godine u Maglaju gdje živi i radi u Domu kulture "Edhem Mulabdić" Maglaj. Osnovnu školu i Gimnaziju završila u Maglaju, Fakultet političkih nauka, Odsjek socijalni rad u Sarajevu, a 24.06.2011.godini stekla zvanje master menadžer na Univerzitetu Alfa u Beogradu. Član Upravnog odbora KUD “Gradski folklorni ansambl Maglaj”, koji je član Asocijacije folklora Jugoistočne Europe. Član Skupštine i Vijeća Turističke zajednice Zeničko – dobojskog kantona. Dobitnica Plakete za razvoj i promociju turizma “Zlatna turistička ruža BiH” u 2008. i 2010. godini, u sklopu državnog projekta “Turizam plus”. Direktorica međunarodnog festivala mladih i neafirmisanih interpretatora narodne i zabavne muzike “Studentsko ljeto” koji je osnovan 1964.godine.